فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه را فرصتی ارزشمند برای آموزش و ارتقا فرهنگ عمومی دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یکی از اصلی‌ترین و مهمترین وظایف نیروی انتظامی را تامین امنیت در جامعه عنوان کرد.

او گفت : امنیت از ارکان اصلی هر کشوری به شمار می‌رود و ارتقا هر چه بیشتر آن توسعه اقتصادی و اجتماعی را به همراه دارد.

 جاویدان بهره گیری از ظرفیت‌های رسانه را فرصتی مهم و تاثیرگذار برای انتقال پیام به مردم دانست و افزود: رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی نقش بی بدیلی در آگاهسازی مردم و جامعه ایفا می‌کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با بیان اینکه ارتباط این مجموعه با نیروی انتظامی دوسویه صمیمانه و تنگاتنگ است گفت: با همراهی و همکاری رسانه ملی و پلیس، برنامه‌های خوبی در حوزه‌های مختلف همچون آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری و کشف جرایم تهیه و پخش شده است.

افشین امیری، تلاش‌های شبانه روزی نیرو‌های انتظامی را در برقراری امنیت در جامعه مهم برشمرد و گفت: وقتی مسائل انتظامی و اجتماعی در قالب برنامه‌های مختلف درآید بی شک شاهد اثرپذیری و ماندگاری فراوان آن خواهیم بود.

او به هجمه‌های مختلف فرهنگی علیه رسانه اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها می‌توانند با آموزش وآگاهی بخشی توطئه‌های دشمنان را خنثی و قدم‌های خوبی در راستای افزایش سطح اگاهی مردم بردارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.