معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: دوره آموزش مجازی کمک‌های اولیه در شب‌های قرنطینه برای مقابله با کرونا برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حامد صدیقی، معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: با توجه به وضعیت کشور و برگزار نشدن آموزش‌های حضوری کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات، سعی شده که از ظرفیت آموزش آنلاین برای این آموزش‌ها در استان یزد استفاده کنیم.

او افزود: جمعیت  هلال احمراستان سعی کرده از پلتفرم‌های مختلف آموزش آنلاین استفاده کند که ادوبی کانکت و اسکای روم از جمله آن‌ها هستند.

او در ادامه بیان کرد: با این حال با توجه به ظرفیت خوب فضای مجازی و منع تردد از ساعت ۲۱ شب در کشور، بر آن شدیم که از ظرفیت لایو اینستاگرام برای آموزش کمک‌های اولیه استفاده کنیم که همراهان می‌توانند از اول آذر لغایت ۱۴ آذر به مدت ۳۰ دقیقه، ساعت ۲۱ هرشب از آدرس اینستاگرامی @yazd.rcs و یا @rcs_education این آموزش‌ها را فرا گیرند.

صدیقی اظهار داشت: بعد از پایان دوره سامانه‌ای معرفی و ثبت نام و آزمون گرفته و همچنین به پذیرفته شدگان مدرک معتبر جمعیت هلال احمر داده می‌شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار