سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی امیرکبیر از برگزاری سلسله کارگاه ‏های رسم انتخاب ۹۹ با موضوع آموزش‌های لازم جهت آشنایی و انتخاب همسر به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علی محمدپور، سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر از برگزاری سلسله کارگاه ‏های رسم انتخاب ۹۹ با موضوع آموزش‌های لازم جهت آشنایی و انتخاب همسر به صورت مجازی خبر داد.

او افزود: پس از برگزاری سه دوره از این سلسله کارگاه ‏ها توسط کانون مهر زندگی سازمان دانشجویان این واحد در سال ‏های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ در دانشگاه امیرکبیر که با استقبال پرشور دانشجویان امیرکبیر و برخی دانشگاه‏‌های سطح تهران همراه بود؛ امسال و با توجه به محدودیت ‏های حاصل از شیوع بیماری کرونا این کارگاه ‏ها به صورت برخط و در فضای مجازی برگزار می‏ شود.

محمدپور ادامه داد: این کارگاه‏‌ها توسط حجت ‏الاسلام محمد برمایی استاد حوزه خانواده در رسانه ملی برگزار می‌شود و به موضوعاتی پیرامون دوره آشنایی، دوره انتخاب، خواستگاری و دوران نامزدی در ۵ جلسه دو ساعته می‏ پردازد، همچنین در صورت فراهم شدن شرایط یک جلسه دیگر نیز ویژه پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد.

او ضمن اشاره به ضرورت برگزاری این کارگاه‏‌ها جهت آشنایی بیشتر دانشجویان با این موضوع مهم در زندگی آتی، بیان کرد: پایش و بازخورد برنامه ‏های سال‏‌های گذشته نشان می‏‌دهد که آموزش‌‏های پیرامون دوران آشنایی و انتخاب همسر در بین دانشجویان علاوه بر جذابیت موضوعی، توانسته به صورت عینی در انتخاب آتی آن‏ها نیز ثمربخش باشد.

گفتنی است، شرکت در این کارگاه‏‌ها «رایگان» بوده و به صورت مجازی و با همکاری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در سطح کشور و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در روز‌های ۵، ۶، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ آذر از ساعت ۲۲ الی ۲۴ به صورت برخط در صفحه اینستاگرام جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر برگزار می‏ شود.


 

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار