امام جماعت مسجد جامع رحمت آباد از راه اندازی ستاد مقابله با کرونا به منظور ریشه کنی کرونا و کنترل این ویروس در محله رحمت آباد خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر افتخاری، یکی از اعضای ستاد مبارزه با کرونا و امام جماعت مسجد جامع رحمت آباد گفت: از یک ماه پیش و همزمان با موج دوم همه گیری ویروس کرونا فعالیت ستاد مبارزه با کرونا محله رحمت آباد به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

او افزود: در قالب اجرای طرح محله محور و زیر نظر ستاد مبارزه با کرونا محله رحمت آباد به همت خیران میوه‌هایی مثل سیب، پرتقال و هویج خریداری و روزانه ۶۰۰ بطری آبمیوه تهیه می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین افتخاری ادامه داد: آبمیوه‌های تهیه شده علاوه بر اینکه بین خانواده‌های نیازمند محله، بیماران و کادر درمان بیمارستان‌های شهدای کارگر، گودرز و شهیدصدوقی (ره) توزیع می‌شود، در اختیار غسال‌ها و رانندگان خودرو‌های اموات کرونایی قرار می‌گیرد.

امام جماعت مسجد جامع رحمت آباد در ادامه به اهمیت استفاده از ماسک و اقلام بهداشتی در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: به منظور دسترسی آسان‌تر خانواده‌ها به ماسک و اقلام بهداشتی مثل مواد ضدعفونی کننده، الکل و ژل، اقلام مذکور از محل کمک‌های خیری تهیه و به صورت نیم بها توزیع می‌شود.

او اضافه کرد: شهروندان برای خریداری ماسک و مواد ضدعفونی کننده می توانند به مغازه روبروی گلزار شهدای رحمت آباد (بلوار شهید دشتی) و یا به ورودی پارک ارکیده (جنب میدان سفیر امید) مراجعه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین افتخاری در پایان از اجرای طرح محله محوری مقابله با کرونا در محله رحمت آباد خبر داد و گفت: تاکنون ۵۰ خانواده درگیر با کرونای مستحق در محله رحمت آباد شناسایی شده اند که با اهدای اقلام بهداشتی، بسته‌های معیشتی و تهیه کپسول اکسیژن از آن‌ها حمایت خواهد شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار