مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان ۱۹۰ هزار دانش آموز دارد، گفت: ۳۰ هزار دانش آموز زنجانی از دسترسی به شبکه شاد محروم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  مظفریمدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، با بیان اینکه تمام دانش آموزان به صورت عادلانه از آموزش استفاده کنند، گفت: باید برای استفاده بیشتر دانش آموزان بی بضاعت از آموزش خیرین دست آموزش و پرورش را بگیرند.

اوبا بیان اینکه استان زنجان ۱۹۰ هزار دانش آموز دارد، اظهار کرد: دراین میان ۳۰ هزار دانش آموز زنجانی از شبکه شاد استفاده نمی‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: آموزش در شرایط کرونایی با توزیع بسته‌های آموزشی و تلفن همراه در حال انجام است.

مظفری با بیان اینکه در این ایام محتوای آموزشی با هدف پشتیبانی از آموزش‌ها توسط معلمان، سرگروه‌های آموزشی و نیز نیرو‌های اداری اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان تولید می‌شود، تاکید کرد: طی چند ماه گذشته محتوا‌های آموزشی توسط معلمان استان زنجان تهیه و تولید شده است.

او افزود: معلمان و دانش آموزان استان زنجان در رابطه با عضویت در سامانه شبکه شاد رتبه کشوری خوبی دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، با بیان اینکه پوشش اینترنتی در برخی مناطق روستایی استان زنجان برای اتصال به شبکه شاد، دارای مشکل است، گفت: بایستی اداره ارتباطات و فناوری در استان زنجان نسبت به پوشش اینترنت در روستا‌ها مدیریت لازم را داشته باشد.
 
منبع مهر
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.