فرماندار بافت گفت: از ابتدای طرح اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی تاکنون، ۴۰ خودروی غیربومی از محور‌های ارتباطی شهرستان بافت برگشت داده شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید زنداقطاعی، فرماندار شهرستان بافت با اشاره به  اینکه ۴۰ خودروی غیربومی از دیروز همزمان با آغاز اجرای طرح اعمال محدودیت‌های کرونایی از محور‌های ارتباطی شهرستان بافت برگشت داده شدند، گفت: بازرسی محدودیت‌های تردد به مرکز شهرستان بافت از سه محور ورودی کرمان، ورودی سیرجان و ورودی ارزوییه از دیروز اعمال شده و با جدیت در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفته است. 

او تصریح کرد: همچنین کنترل ورودی‌های شهر از این سه محور طی ۲۴ ساعت ارزیابی و درصورت لزوم اعمال محدودیت‌ها به حوزه‌های بیشتری از جمله ورودی روستای ارکان، مسیر ارتباطی کرمان و ورودی دشتاب گسترش پیدا خواهدکرد.

زنداقطاعی با اشاره به اینکه تیم‌های گشت زنی در جاده‌های این شهرستان به شدت فعال هستند، گفت: از امروز گشت محله به محله طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۲ محله شهر تقسیم و ناظر بر وضعیت اصناف و سطح شهر خواهند بود و کار تذکر و رصد بیماران کرونایی ترخیص شده از بیمارستان را برعهده گرفته اند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.