️فرماندار زرند از آغاز و اجرای محدودیت های ورود و خروج به شهرستان زرند از شنبه اول آذرماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی صادق زاده ،فرماندار و رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان زرند، گفت: محدودیت‌های جدید و گسترده‌ای به دلیل و یروس کرونا در سطح شهرستان از شنبه اول آذرماه به مدت دو هفته آغاز می شود.

او با بیان اینکه شهرستان زرند در وضعیت  قرمز و فوق خطرناک شیوع کرونا بسر می‌برد، گفت: از شنبه اول آذرماه تمامی مشاغل و اصناف گروه ۲، ۳، و ۴ در زرند به استثناء مشاغل گروه ۱ (مایحتاج مردم)، تعطیل کامل و منع فعالیت هستند.

فرماندار زرند افزود: تمامی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های دولتی شهرستان با ظرفیت ۵۰ درصدی کارکنان خود به فعالیت خواهند پرداخت و مدیران مربوطه باید ترتیبی اتخاذ کنند تا در مدت اجرای قانون دورکاری کارمندان، هیچگونه خللی در فرآیند نظام اداری و رسیدگی به درخواست‌های ارباب رجوع ها به وجود نیاید.

️رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان زرند همچنین از ایجاد پست ایست و بازرسی به همت نیرو‌های انتظامی، امنیتی و بسیجی شهرستان از صبح شنبه اول آذرماه در چهار نقطه ورودی شهرستان از سمت استان یزد در شهر سیریز، از سمت شهرستان رفسنجان در روستای جرجافک، از سمت مشهد، راور و کوهبنان در محل استقرار پاسگاه پلیس راه زرند_راور و از سمت شهر کرمان در ریحانشهر خبر داد.

️او تصریح کرد: ورود تمامی خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی به شهرستان ممنوع است، ضمن اینکه خروج خودرو‌های بومی با پلاک شخصی از شهرستان نیز ممنوع و همراه با تذکر در خصوص اعمال جریمه‌های سنگین در مبادی ورودی دیگر شهر‌های استان کرمان خواهد بود.

علی صادق زاده با اشاره به این که محدودیت‌های ذکر شده به مدت دوهفته به اجرا گذاشته خواهد شد، بر لزوم همکاری اصناف و مردم تاکید کرد و افزود: رعایت و اجرای صحیح محدودیت ها، دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز جدی از حضور در اجتماعات، خصوصا در دورهمی و مهمانی‌های خانوادگی لازم و ضروری است.

نماینده عالی دولت بیان داشت: تمام مراکز آموزشی (آموزشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، آموزشگاه‌های حضوری، حوزه‌های علمیه و...) و همچنین آیین‌های فرهنگی، اجتماعی، نماز جمعه، همایش ها، تالار‌های پذیرایی، مراسم‌های ترحیم، جشن عروسی، آئینی و مذهبی در کل شهرستان تعطیل هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.