فرمانده انتظامی استان کرمان جزئیات اجرای طرح محدودیت های ترافیکی کرونا در کرمان را اعلام کرد و گفت: این محدودیت ها از امروز آغاز شده است و تا روز جمعه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همزمان با ابلاغ دور جدید محدودیت‌های تردد از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت‌های ترافیکی منع ورود به مرکز استان در نشست قرارگاه امام علی (ع) فرماندهی انتظامی استان کرمان بازنگری و از ساعت ۱۲ امروز دوازدهم آبان ماه اجرایی شده است. 

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در این نشست گفت: به منطور تدابیر اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت تردد وسایل نقلیه دارای پلاک غیربومی به ۲۵ مرکز استان ابلاغ شده که از ساعت ۱۲ دوازدهم آبان ماه آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ جمعه شانزدهم آبان ادامه دارد. 

 او افزود: بدین منظور ورود خودرو‌های دارای پلاک غیربومی به مرکز استان از ساعت ۱۲ دوشنبه دوازدهم آبان ماه تا ساعت ۲۴ جمعه شانزدهم آبان ممنوع خواهد بود که پلیس با همکاری مجموعه سپاه، بسیج و عوامل نظارتی دانشگاه علوم پزشکی با اجرای ایستگاه‌های ایست و بازرسی از ورود این دسته خودرو‌ها به مرکز استان جلوگیری خواهد کرد.

سردار ناظری تصریح کرد: اصل این محدودیت تردد ویژه مرکز استان است؛ اما در تمام شهرستان‌های همجوار با دیگر استان‌های کشور نیز ایستگاه‌های ایست و بازرسی برپا خواهند بود و ماموران انتظامی و راهور، این محدودیت‌ها را به رانندگان خودرو‌های دارای پلاک غیر بومی تذکر می‌دهند.

او بیان کرد: به منظور کاهش تردد‌های ورودی و خروجی مرکز استان، در ورودی‌های استان نیز ایستگاه‌های بازرسی به صورت شبانه روزی فعال خواهند بود و از ورود خودرو‌های دارای پلاک غیربومی به مرکز استان و همچنین خروج خودرو‌های شهروندان کرمانی که ضرورت خاصی برای خارج شدن از کرمان ندارند، جلوگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان نقاط استقرار پلیس برای اجرای این طرح را محور کرمان ـ بافت (روستای بهرامجرد)، محور کرمان ـ سیرجان (شهر باغین)، محور کرمان ـ رفسنجان (کبوترخان)، ابتدای محور کرمان ـ زرند، جاده شرف آباد، محور سیرچ و ایستگاه بازرسی مرصاد (سه راهی راین) ذکر کرد و گفت: این محدودیت‌ها شامل خودرو‌های حامل موادغذایی و فاسد شدنی و خودرو‌های خدماتی و امدادی نخواهد بود. 

او از همه هم استانی‌ها و سایر هموطنان خواست به منظور حفظ سلامت خود و دیگران از تردد‌های غیرضرور خودداری کنند و با مجریان این طرح‌های ترافیکی همکاری لازم را به عمل آورند.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار