در حالی که سه روز پیاپی فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسیده بود، امروز دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان از فوت چهار نفر بر اثر این بیماری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: ۴ نفر در روز‌های گذشته فوت‌شده‌اند که تست کرونایشان امروز مثبت اعلام‌شده است.

او افزود: این افرداد ۴۵ تا ۷۹ سال داشته‌ و دارای بیماری زمینه‌ای فشارخون، سکته مغزی، دیابت، چاقی و بیماری قلبی و عروقی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: با ثبت موارد فوتی جدید، تعداد جانباختگان کرونا در استان به ۸۰۱ ‏نفر رسیده است که از این تعداد ۷۹۷ نفر مورد به طور قطع کرونا داشته و چهار نفر مشکوک بوده‌اند.

ثبت 4 فوتی جدید ناشی از کرونا در بوشهر

کشمیری با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند، عنوان کرد: اکنون ۱۴۷ بیمار در این بخش‌ها بستری هستند.

او گفت: در این مدت، ۲۵ بیمار از بستری‌ شدگان در بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۴ نفر کرونا داشته‌اند.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: اکنون ۳۳ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند که از این تعداد ۱۹ نفر با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

کشمیری تعداد مبتلایان شناسایی شده در استان بوشهر از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون را ۱۶ هزار و ۸۳۹ نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.