در حالی که دیروز تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی ۲۱۷ نفر بود، امروز نیز همین تعداد بیمار در این بخش‌ها بستری هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و اکنون ۲۱۷ بیمار در این بخش‌ها بستری هستند.

دکتر سعید کشمیری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ نفر از بیماران بستری‌ در بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۱ نفر به طور قطع کرونا داشتند.

او ادامه داد: دو نفر دیروز فوت‌شدند که تست کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شد. این افراد ۴۰ و ۷۴ سال داشتند و دارای بیماری زمینه‌ای فشارخون بالا، بیماری قلبی عروقی، و دیالیزی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه اکنون ۳۱ مورد در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۱۳ نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.


بیشتر بخوانید


کشمیری تعداد مبتلایان شناسایی شده به کرونا در استان  را تا کنون ۱۶ هزار و ۴۳۹ نفر اعلام کرد و گفت: با ثبت موارد فوتی جدید، مجموع جانباختگان کرونا در استان به ۷۷۲ ‏نفر رسید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.