رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به تشدید بارش‌ها در سطح استان، گفت : در حال حاضر تمام محور‌های استان لغزنده است و رانندگان باید احتیاط بیشتری داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به شروع بارش‌های موج اخیر از دیروز گفت : در حال حاضر شاهد تشدید بارش‌ها در سطح محور‌های استان هستیم و تمامی جاده‌ها لغزنده اند.

او گفت : در برخی محور‌های استان از جمله محور بیستون-کرمانشاه مه گرفتگی داریم و در عمده محور‌ها نیز آبگرفتگی داریم که بیشترین آن مربوط به آبگرفتگی محور کرمانشاه- کامیاران و کرمانشاه-بیستون است.

حیدری با اشاره به شرایط نامناسب جوی از افراد خواست تا حد امکان از تردد‌های غیرضروری خودداری کرده و حتما پیش از حرکت از وضعیت جوی و وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه رعایت فاصله طولی در شرایط بارندگی را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: علاوه بر این افراد باید در طول روز هم چراغ روشن حرکت کرده و رعایت سرعت مطمئنه را داشته باشند.

حیدری با اشاره به کاهش چشمگیر تردد در سطح محور‌های استان، گفت: با شروع محدودیت‌های کرونایی، خوشبختانه شاهد کاهش چمشگیر تردد در سطح محور‌های استان هستیم.

او افزود: در این طرح تردد به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است و همین امر موجب شده شاهد کاهش بارترافیکی در سطح محور‌های استان باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.