رئیس مرکز بهداشت دزفول از پلمب ۲ کارگاه صنعتی در این شهستان به دلیل نقض قوانین بهداشتی ویژه بیماری کرونا خبر داد.

رضا پور آئین رئیس مرکز بهداشت دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پلمب ۲ باب کارگاه صنعتی به دلیل نقض شیوه نامه‌های بهداشتی ویژه کنترل بحران کرونا ویروس، از طرف بازرسان بهداشت حرفه‌ای این شهرستان پلمب شدند.

او افزود: بازرسان بهداشت حرفه‌ای این مرکز به منظور نظارت بر اجرای موازین بهداشت کار در مشاغل، براساس استاندارد‌های وزارت بهداشت اقدام به بازرسی از همه کارگاه ها، صنایع، کارخانجات، ادارات و بانک‌ها و.. در سطح شهرستان کردند.

پور آئین با بیان اینکه بازرسان بهداشت محیط در صورت مشاهده هر گونه تخلف، در مرحله اول اخطاریه‌های لازم صادر کردند و در مراحل بعد در صورت بی توجهی نسبت به رفع نواقص، جهت اعمال اقدامات قانونی به دادگاه معرفی می‌شوند، به همین دلیل صاحبان اصناف، صنایع و مراکز خصوصی با هدف ارتقای سلامت جامعه باید به قوانین بهداشتی ویژه همه گیری کرونا پایبند بوده و از نقض این قوانین و ایجاد مخاطرات سلامتی برای جامعه پرهیز کنند.

همزمان با شیوع کرونا ویروس، نظارتهای بهداشتی بر اماکن و اصناف بیش از پیش ادامه یافت و هر صنفی که از قوانین و شیوه نامه های مصوب ستاد مقابله با کرونا در استان خوزستان سرپیچی کند، براساس قوانین برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.