فرماندار ایلام:

سلامت مردم خط قرمز ما در ستاد مدیریت کرونا است

گراوند گفت: حفظ سلامت مردم، خط قرمز ما در ستاد مدیریت کرونای شهرستان ایلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گراوند فرماندار ایلام در جلسه ستاد مدیریت ویروس کرونا ، با اشاره به سیر صعودی آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در شهرستان ایلام، گفت: طبق مصوبات ستاد ملی کرونا و ابلاغ ستاد استانی ، از امروز یکم آذر ماه محدودیت‌های جدید به مدت دو هفته اجرا خواهد شد.

او اظهار کرد: هر گونه فعالیت گروه‌های شغلی دو و سه و چهار، طبق مصوبه جلسه ستاد ملی کرونا از یکم آذر تا ۱۴ آذر ممنوع خواهد بود.

فرماندار ایلام ادامه داد: تردد کلیه خودرو‌های شخصی از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در سطح شهرستان، مگر در موارد خاص و ضروری، در این دو هفته ممنوع می‌باشد.

گراوند مطرح کرد: محدودیت‌های جدید به صورت هدفمند و هوشمند اجرا می‌شود.

او ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: حفظ سلامت مردم خط قرمز ما در ستاد مدیریت کرونای شهرستان است، لذا پایش و رصد دقیق بازار و صنوف سطح شهر باید با جدیت صورت گیرد.

فرماندار ایلام ادامه داد: باید با اصناف متخلفی که دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت‌های مصوب را رعایت نکنند ضمن تذکر و اخطار، در صورت ادامه تخلف، با اعمال جریمه و پلمب واحد صنفی، اعمال قانون گردند.

اوضمن تشکر و قدردانی از صبوری و همکاری مردم شهرستان ایلام بیان کرد: این طرح در راستای حفظ سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا پایه ریزی شده و انتظار داریم با وجود محدودیت‌ها و مشکلات ایجاد شده برای مردم در حوزه‌های مختلف، مردم فهیم کمال همکاری را با خدمتگذاران خود به عمل آورند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.