فرماندار باغملک گفت: با هدف اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا از ورود خودرو‌های غیر بومی به شهرستان جلوگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد نجاتی پور  فرماندار باغملک گفت: جلوگیری از گسترش ویروس کرونا یک تکلیف همگانی است و بر همین اساس از فردا همه مبادی شهرستان تحت کنترل قرار می‌گیرد و خروج خودرو‌های بومی از باغملک هم ممنوع است و رانندگان متخلف با جرایم سنگین پلیس راهنمایی و رانندگی مواجه می‌شوند.

او بیان داشت: فعالیت همه مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به مدت ۲ هفته تعطیل است و فعالیت ادارات با نیمی از کارمندان و رعایت اصول بهداشتی استمرار دارد.

نجاتی پور  برگزاری مراسم عزا و عروسی را ممنوع اعلام کرد و افزود: ترخیص اموات جهت دفن ساعت ۶ تا ۷ صبح و مراسم خاکسپاری در ساعات ۶ تا ۸ فقط با حضور بستگان درجه یک انجام می‌گیرد و مداحان و نوازندگان مراسم تشییع تحت پیگرد قضایی قرار می‌گیرند؛ همچنین ملزومات، وسایل، تجهیزات و خودرو آن‌ها هم توقیف می‌شود.

 فرماندار باغملک با اشاره به ابطال مجوز حمل سلاح‌های گرم در مراسم تصریح کرد: با چاپخانه‌هایی که پوستر یا بنر مراسم تشییع را چاپ کنند برخورد قانونی می‌شود و گروه‌ها و کانال‌های فضای مجازی که این گونه آگهی‌ها را نشر دهند مورد پیگرد قضایی قرار می‌گیرند.

این مقام مسئول گفت: مساجد و زیارتگاه ها، فروشگاه‌های لوازم خانگی و پوشاک، آژانس‌های املاک، قهوه خانه‌ها و مراکز عرضه دخانیات، آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی بانوان، باشگاه‌های ورزشی، قنادی‌ها با فروش شیرینی تر، کادو فروشی ها، پرده سراها، آتلیه‌های عکاسی و مهد کودک‌ها و ... طی دوهفته آینده تعطیل هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.