سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک از اهدای خون اعضای جوان این جمعیت در جهت پویش قرار مهربانی و به مناسبت روز مهربانی خبر داد.

امین نیلساز سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با شیوع بیماری کرونا و کاهش مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون و نیاز مبرم بیماران به واحد‌های خون، شرکت در این آزمون بشر دوستانه نیز بیشتر احساس می‌شود.

او افزود: به همین مناسبت جوانان هلال احمر اندیمشک داوطلبانه به مناسبت روز مهربانی با حضور در پایگاه‌های انتقال خون سطح شهرستان، نسبت به اهدای خون اقدام کردند.

نیلساز یکی از ویژگی‌های این اقدامات داوطلبانه را تقویت چشمگیر حس نوع دوستی و کمک به همنوعان عنوان کرد و بیان داشت: در این بین اهدای خون به نیازمندان از زیباترین جلوه‌های انسانی و زندگی‌بخش به دیگران به شمار می‌رود و اعضای کانون‌های جوانان برادران و خواهران این جلوه زیبا را به نمایش گذاشتند.

با شیوع ویروس کرونا در کشور، اهدای خون کاهش چشمگیری نشان می‌دهد، این در حالی است که خونگیری در مراکز انتقال خون با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی صورت می‌گیرد و خطر ابتلا به بیماری کرونا، فرد اهدا کننده را تهدید نمی‌کند، به همین سبب لازم است هموطنانی که شرایط اهدای خون دارند، با حضور در مراکز مربوطه به نجات جان بیماران کمک کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.