فرماندار بهبهان گفت: محدودیت‌های کرونایی اعلام شده از سوی استاندار خوزستان از فردا در این شهرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یوسف زمانی اصل فرماندار بهبهان گفت: با توجه به آن که برابر مقررات در شهر‌های  با وضعیت نارنجی از نظر شیوع بیماری کرونا ویروس فقط گروه شغلی یک و ۲ اجازه فعالیت دارند و در  بهبهان نیز شرایط به این گونه است.

او بیان داشت: برگزاری آیین‌های مذهبی و فرهنگی در شهرستان‌های قرمز، و نارنجی به طور کامل تعطیل، است  و مدارس و آموزشگاه ها، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی به طور کامل غیر حضوری خواهند بود، و حضور مدیران و نیرو‌های اداری حوزه آموزشی نیز به صورت ۵۰ درصد حضوری و ۵۰ درصد دورکاری است.

زمانی اصل در خصوص محدودیت تردد خودرویی نیز افزود: خودرو‌های با پلاک بومی در شهرستان‌های نارنجی نمی‌توانند از شهر خود خارج شوند و به شهر دیگری هم نمی‌توانند وارد و پلاک‌های غیربومی نیز نمی‌توانند وارد شهرستان‌های نارنجی شوند و  محدودیت‌ها شامل ناوگان مسافری و باری نمی‌شود و باید با هدایت پلیس راه از کمربندی‌ها عبور کنند.

فرماندار بهبهان گفت: بیمارانی که برای مداوا قصد دارند وارد مرکز استان شوند برگ ارجاع پزشک مربوطه را همراه داشته باشند و ستاد کرونای شهرستان نیز تایید کرده باشد.


بیشتر بخوانید

او ادامه داد: طرح بیمار یابی محلات و قرنطینه نیز مورد توجه است و تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظفند مهمانسرا‌های خود در جهت پشتیبانی در اختیار سپاه قرار دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.