معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان جزئیات محدودیت‌های کرونایی که به مدت ۲ هفته همزمان با سراسر کشور در استان اجرایی می‌شوند را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ولی اله حیاتی معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان در تشریح محدودیت‌های تردد که از فردا همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود، گفت: در مدت زمان اجرای محدودیت‌های کرونایی، خودرو‌های غیربومی می‌توانند از مسیر‌های کمربندی عبور کنند.

او افزود: البته قوانین محدودیت‌های تردد مربوط به وسایل نقلیه باری، اتوبوس‌های مسافربری، تانکر‌های حمل سوخت و ... نمی‌شود و رانندگان با ارائه لیست مربوط به مسافران و بارنامه‌ها می‌توانند بدون هیچگونه دغدغه‌ای با رعایت ضوابط ابلاغی از سوی نیروی انتظامی و شیوه نامه‌های بهداشتی تردد کنند.

حیاتی درخصوص ارائه خدمات از سوی مشاغل مختلف در خوزستان بیان کرد: در مدت زمان اجرای محدودیت‌های کرونایی که به مدت ۲ هفته اجرا می‌شود، در شهر‌های با وضعیت قرمز فقط گروه یک مجاز به فعال هستند و سایر اصناف غیرضروری اجازه فعالیت ندارند، البته در شهر‌های با وضعیت نارنجی گروه‌های یک و ۲ می‌توانند فعالیت خود با شروط ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا ادامه دهند، ضمن اینکه در شهر‌های با وضعیت زرد همه گروه‌های شغلی به جز درجه ۴ اجازه فعالیت دارند.

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولسعصر خوزستان در تشریح طرح محله به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: طبق بررسی‌های انجام شده حدود ۵۰ محله در اهواز دارای ۲۰ تا ۲۵ هزار نفر جمعیت هستند که در این محله‌ها حوزه‌های مقاومت با چندین پایگاه خواهران و برادران پیش بینی شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.