فرماندار اندیمشک از اعمال محدودیت های سختگیرانه تر و مسدود شدن ورودی و خروجی این شهرستان برای کنترل کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک در جلسه ستاد کرونای این شهرستان با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی سختگیرانه گفت: به منظور حفظ سلامت شهروندان در بحران کرونا، مسیر ورودی_خروجی اندیمشک مسدود می‌شود.

او با اشاره به خطر برگزاری مراسم‌های ختم و عروسی و دورهمی‌های خانوادگی افزود: این تجمع‌ها از عوامل اصلی انتشار ویروس کرونا هستند و لازم است مردم از حضور در دورهمی‌ها و مراسم‌ها و تردد‌های غیرضروری خودداری کنند.

جهانگیری با تاکید بر برخورد قانونی و نهایتا پلمب باغ و ویلا‌هایی که اقدام به برگزاری تجمع‌های پرخطر می‌کنند، اظهار داشت: نظارت و بازرسی‌ها برای مقابله با کرونا در شهرستان تشدید شده، ضمن اینکه همه ادارات باید اصول بهداشتی را با قاطعیت رعایت کنند، چراکه برخورد جدی در انتظار اصناف و اداراتی است که در زمینه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کوتاهی می‌کنند.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه عموم مردم باید رعایت اصول بهداشتی را از منزل آغاز کنند و استفاده از ماسک و رعایت فاصله را در اولویت قرار دهند، ادامه داد: با توجه به اینکه تصمیم‌های ستاد ملی و استانی کرونا با نهایت دقت در شهرستان اجرا می‌شود، از دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا خواست نسبت به اطلاع رسانی برای آگاهی بیشتر شهروندان اقدام کند، چراکه با عزم و همدلی جمعی، قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا امکانپذیر است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.