مرکز سنجش مهارت ایرانشهر با حضور معاون وزیر تعاون و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و جمعی از مسوولان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اظهارداشت: این مرکز با ۴۴٠ مترمربع زیر بنا از محل اعتبارات ستاد باز آفرینی شهرستان ایرانشهر احداث و از سوی اداره‌کل فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان تجهیز شده است.

علی اوسط هاشمی بیان کرد: برای ساخت و تجهیز مرکز سنجش مهارت ایرانشهر که مجهزترین مرکز در سیستان و بلوچستان محسوب می‌شود افزون‌بر ٩ میلیارد ریال هزینه شده است.

او  با بیان اینکه امکانات و زیرساخت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در ایرانشهر به عنوان مرکزیت جنوب سیستان‌وبلوچستان مطلوب است افزود: باید به توسعه پایدار، متوازن و همه جانبه فکر کرد و وظیفه ما است که سهم مهارت را در جهش تولید هدف گذاری کرده و ارزش مهارت را در نظام توسعه کشور جا بیندازیم.

معاون وزیر کار و رییس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور اظهارداشت: تلاش ما بر کسب مهارت و بروز بودن آنست که امیدواریم بتوانیم در این مسیر هم سو و هم جهت با آن چه که حاصل بودن در موضع دانش، علم و تربیت در این استان است گام برداریم و مهارت نیز بتواند سهمی را به دست آورد.

او  افزود: سیستان‌وبلوچستان ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف دارد که با تربیت نیروی انسانی کارآمد می‌توانیم شاهد توسعه آن در عرصه های مختلف باشیم.

ایرانشهر از توابع سیستان‌وبلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار