استقبال از دوره‌های دانش افزایی مربیان فوتبال خوزستان

مسئول آموزش و استعدادیابی فوتبال خوزستان گفت: دوره‌های دانش افزایی مربیان فوتبال با استقبال مربیان استان در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سجاد مهدی پور مسئول آموزش و استعدادیابی فوتبال خوزستان گفت: دوره‌های دانش افزایی مربیان فوتبال درجه حرفه‌ای، A و B به صورت وبیناری به مدرسی  اردشیر پورنعمت و  براتی با شرکت ۱۲۰ مربی از سراسر استان در حال برگزاری است.

او افزود: به دلیل استقبال و درخواست‌های مکرر مربیان جهت حضور در این دوره، با رایزنی و پیگیری‌های به عمل آمده از طریق فدراسیون فوتبال، مجوز برگزاری کلاس دانش افزایی را به صورت ۳ گروه اخذ نموده ایم که گروه اول  را برگزار نمودیم و ان شاءالله گروه دوم در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه و همچنین گروه سوم در روز‌های شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود.

مهدی پور  بیانداشت: مدارک مربیان متقاضی در دوره‌های C و D آسیا را دریافت کردیم و برنامه ریزی‌های لازم در خصوص برگزاری این کلاس‌ها صورت گرفته است و در حال حاضر منتظر مجوز‌های لازم از سوی فدراسیون جهت برگزاری این دوره‌ها هستیم.


بیشتر بخوانید

مسئول آموزش مربیان فوتبال گفت: با توجه به استقبال مربیان جهت حضور در کلاس‌های آموزش مربیان در فوتبال و فوتسال، در خواست رسمی خود جهت اختصاص بیشترین سهمیه برگزاری دوره‌های آموزش مربیان به استان را به فدراسیون فوتبال ارائه داده ایم که در صورت موافقت، به صورت رسمی جهت نام نویسی علاقمندان در این بخش از سایت رسمی هیئت فوتبال اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.