تغییر ظاهر شهر کرمان در آستانه شهادت سردار دل‌ها

شهردار کرمان گفت: به مناسبت نزدیک‌شدن به ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها، پنج ورودی شهر کرمان و دو ورودی فرودگاه و راه‌آهن، برای استقرار مجسمه و نصب تندیس سردار سرافراز جهان اسلام آماده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان در نشست اعضای کمیته عمرانی و یادمان‌های شورای سیاست‌گذاری مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی، با بیان اینکه شهید حاج‌قاسم سلیمانی، روحیه فداکاری، ایثار و گذشت داشت و مجاهدی فداکار بود، گفت: سردار دل‌ها، همه زندگی خود را وقف خدمت به اسلام و مردم کرده بود و این موضوع وظیفه ما را در قبال ایشان سنگین‌تر کرده است.

عالم زاده ادامه داد: به‌عنوان هم‌استانی باید تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر سالگرد شهادت این سردار سرافراز جهان اسلام انجام دهیم.

او تصریح کرد: هرچه برای این شخصیت والامقام کار انجام دهیم، باز هم کم است.

غلام‌حسین زیوری، مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل‌ونقل و ترافیک استانداری کرمان نیز در این نشست گفت: همه شهرستان‌ها و نهاد‌ها باید طرح‌ها و المان‌های خود در خصوص سالگرد  شهید حاج‌قاسم سلیمانی را در کمیته استانی مطرح کنند و کار را با هماهنگی پیش ببرند.

سرهنگ ذوالعلی، معاون اجرایی سپاه ثارالله کرمان و دبیر کمیته عمرانی و یادمان‌های شورای سیاست‌گذاری مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی  نیز در این نشست از افتتاح پایگاه  شهید حاج‌قاسم سلیمانی، به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: شهرداری و دستگاه‌های خدمت‌رسان ازجمله آب و برق، باید برای استقرار این پایگاه همکاری کنند.

او بر جانمایی هرچه سریع‌تر در هفت ورودی شهر کرمان برای استقرار و نصب تندیس  شهید حاج‌قاسم سلیمانی تأکید کرد.

در این نشست مقرر شد ۱۳۰ نقطه از شهر کرمان، برای نصب المان‌های شهری، تندیس، مجسمه و تابلو با موضوعیت  شهید حاج‌قاسم سلیمانی جانمایی شود.

 ۵۰ نیمکت، ۴۳ سطل زباله و ۱۵ تابلوی مسیر سرویس بهداشتی و نیز پنج تابلوی راهنمای مسیر به سمت مرقد شهید حاج‌قاسم سلیمانی  آماده و به بنیاد تحویل داده شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.