دفن زنده زنده خانواده برزیلی بر اثر ریزش صخره

خانواده برزیلی که در زیر صخره در ساحل دریا حضور داشتند بر اثر ریزش آوار جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زوج جوان برزیلی که به همراه فرزند خود برای تفریح به ساحلی در این کشور رفته بودند هرگز تصور نمی‌کردند که در یک تراژدی جان خود را از دست دهند. «استِلا سوزا» ۳۳ ساله و همسرش هوگو پرِئیرا» ۳۲ ساله به همراه پسرشان «سُل سوزا» ۷ ماهه در حادثه سقوط صخره جان باختند.

این خانواده بر اثر دفن شدن در زیر آوار صخره جان خود را از دست دادند. این اتفاق روز سه شنبه و در در ساحل پیپا واقع واقع در ریو گراند دونورت رخ داد.


بیشتر بخوانید


ویدئویی که توسط شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است لحظات اولیه ریزش صخره را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو گردشگران در حالی که در تلاش برای کنارزدن سنگ و لاخ‌ها و بیرون کشیدن افراد گرفتار شده از زیر آوار صخره هستند دیده می‌شوند.

یک پزشک که در محل حادثه حاضر بود تلاش کرد تا جان نوزاد را که هنوز در آغوش مادرش نفس می‌کشید نجات دهد، اما موفق به نجان جان این کودک نشد. در این حادثه سگ خانگی این زوج نیز جان خود را از دست داد.

این ساحل در محدوده شهرداری «تیبائو دو سول» قرار دارد. برخورد امواج سهمگین به دیواره صخره موجب فرسایش آن شده بود. با این حال مقامات محلی در مورد ریزش احتمالی دیواره صخره با نصب علائم خطر به گردشگران هشدار داده بودند. «فابیو پینییِرو»، سخنگوی شورای شهر در این باره گفت که لحظاتی قبل از حادثه یک بازرس به این خانواده در مورد خطر نشستن در زیر صخره و احتمال ریزش آن اطلاع رسانی کرده بود.

گفتنی است؛ اجساد این خانواده روز چهارشنبه به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار حوادث ، حادثه ، ساحل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.