دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت : با متخلفین حادثه خیابان دبیراعظم برخورد می‌کنیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در واکنش به انتشار فیلمی از تجمع در یکی از خیابان‌های کرمانشاه، گفت : عصر امروز (۲۸ آبان) مامورین اجرائیات شهرداری کرمانشاه در راستای اجرای دستور العمل ستاد مقابله با کرونا در رابطه با ممنوعیت فعالیت کسبه و بازاریان از ساعت ۱۸ به خیابان دبیراعظم کرمانشاه که یکی از مراکز اصلی خرید شهر محسوب می‌شود، مراجعه کردند.

او گفت : زمانی که مامورین اجراییات شهرداری مشغول دادن تذکر به برخی از کسبه این خیابان بودند که دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کردند با اعتراض و برخورد شدید تعدادی از آن‌ها مواجه شدند.

دادستان کرمانشاه افزود: به دنبال این مسئله درگیری بین کسبه این خیابان و مامورین اجرائیات بوجود می‌آید و پس از آن گروهی از مردم نیز تجمع می‌کنند.

او با اشاره به انتشار گسترده فیلم این تجمع در فضای مجازی، افزود: متاسفانه برخی از شبکه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران با بازپخش این فیلم از حضور نیرو‌های امنیتی و برخورد آن‌ها با کسبه و مردم خبر داده اند، درحالی که هیچکدام از نیرو‌های نظامی و امنیتی همانطوری که در فیلم مشاهده می‌شود در این تجمع حضور نداشته اند.

کرمی از برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفین این حادثه خبر داد و ادامه داد: بصورت ویژه بررسی ابعاد مختلف این حادثه را در دستور کار قرار داده ایم و با مامورین متخلف اجرائیات و هم با کسبه‌ای که بی توجه به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا هستند، برخورد خواهیم کرد.

او با تاکید براینکه دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا برای همه لازم الاجراست، گفت: از همه شهروندان و بازاریان می‌خواهیم که به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا توجه کنند و با سعه صدر برای ریشه کن شدن این ویروس منحوس همکاری لازم را با دستگاه‌های ذیربط داشته باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.