معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری کنگاور گفت : با تداوم اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه شاهد نمایش جلوه‌های ویژه‌ای از این رزمایش در طول هفته بسیج در این شهرستان خواهیم بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ یوسفی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری کنگاور گفت : فعالیت محله‌ای بسیج حلال بسیاری از مشکلات مردم خواهد بود که اساس آن مسجدمحوری است، زیرا مسجد باید مرکز حل مشکلات مردم باشد.

او گفت : ترویج فرهنگ شهدا، گردآوری زندگی نامه شهدا و وصیت نامه شهدا تلاش برای چاپ آن باید در اولویت دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغاتی قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کنگاور با اشاره به در پیش بودن سالروز تأسیس شجره طیبه بسیج و هفته بسیج افزود: حدود ۴۱ سال از عمر بابرکت مجموعه بسیج می‌گذرد؛ مجموعه‌ای که در بحبوحه انقلاب با فرمان امام (ره) به‌عنوان یک نهاد انقلابی برگرفته از مردم شکل گرفت و همچنان در کنار مردم است.

علی اصغر آله دانه با بیان اینکه بسیج تا امروز توانسته خدمات ارزشمندی به جامعه ارایه دهد و اوج این خدمات و افتخارات در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد، افزود: در طول این سال‌ها هرجا که انقلاب به حضور بسیج نیاز داشت شاهد حضور موثر و نقش‌آفرینی بسیجیان در عرصه‌های مختلف بودیم.

او با بیان اینکه تعداد زیادی از برنامه‌های این هفته با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با تعداد محدود شرکت کنندگان اجرا می‌شود، گفت: در طول این هفته در صورت امکان و اجازه ستاد مقابله با کرونا شهرستان، با خانواده‌های معظم شهدا دیدار کرده و با آرمان‌های فرزندان آنان تجدید میثاق می‌کنیم.

او افزود: از ظرفیت پایگاه‌های بسیج برای دعوت مردم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک به عنوان آمران به معروف استفاده می‌شود.

فرمانده سپاه کنگاور همچنین درباره اجرای گشت‌های محله‌ور گفت: با تأکید شورای امنیت کشور، گشت‌های محله‌ور رضویون بسیج فعال است و بستر‌های تقویتی برای آن‌ها اندیشیده شده است. با قوه قضاییه و نیروی انتظامی هم هماهنگی شده و این گشت‌ها در حال انجام است و تقویت خواهند شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.