مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت : خانه‌های بهداشت کارگری به منظور نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در واحد‌های تولیدی استان فعال شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت : خانه‌های بهداشت کارگری در کنار بازرسان کار به صورت مداوم بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در واحد‌های تولیدی نظارت خواهند داشت.

او گفت : دستورالعمل های ابلاغی توسط ستاد ملی کرونا به سرعت به واحد‌های تولید ابلاغ و روند نظارت بر آن‌ها نیز انجام خواهد شد تا از بروز و شیوع بیماری کرونا جلوگیری به عمل آید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بر اساس دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی واحد‌های تولیدی باید علاوه بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی سلامت کارکنان را نیز در زمان ورود به محل کار سنجش کنند.

عزیزی با اشاره به تصمیم ستاد ملی کرونا برای اعمال محدودیت‌های جدید از ابتدای آذر ماه افزود: پس از ابلاغ محدودیت‌های جدید نظارت خود بر واحد‌های تولیدی را افزایش خواهیم داد.

او بر ضرورت حفظ چرخه تولید اشاره کرد و ادامه داد: نباید فراموش کنیم که امسال سال جهش تولید است و باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا با وجود شیوع بیماری کرونا از تعطیلی واحد‌های تولیدی جلوگیری شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین به محدودیت‌های تردد در شهر‌های با وضعیت قرمز اشاره کرد و گفت: مدیران واحد‌های تولیدی برای تردد سرویس‌های خود هماهنگی‌های لازم را با پلیس راه انجام دهند تا از جریمه شدن آن‌ها در زمان خروج از شهر جلوگیری شود.

عزیزی گفت: براساس نظارت‌های انجام شده وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در واحد‌های تولیدی استان به ویژه واحد‌های بزرگ مطلوب است و مدیران آن‌ها با جدیت به دنبال جلوگیری از شیوع بیماری کرونا هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.