مهم‌ترین حوادث قزوین امروز ۲۸ آبان سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی شماره ۲ آزادراه قزوین-کرج به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سردار حاجیان افزود: با هماهنگی مراجع قضائی اتوبوس مورد بازرسی قرار گرفت و از وسایل همراه یکی از سرنشینان آن، ۲۶ هزار و۱۰۰ دلار و ۲۸ هزار و ۴۰۰ یورو ارز غیر مجاز کشف شد.

اوبا بیان اینکه کارشناسان ارزش این تعداد ارز را بیش از ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این عملیات یک نفر دستگیر شد.

کشف احشام قاچاق در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: مأموران یگان امدادشهرستان بوئین زهرا حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به دو دستگاه کامیون حامل ۶ راس گاو و ۵ راس گوساله مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند.

سرهنگ حسین رشید تبار افزود: در بررسی ماموران مشخص شد راننده فاقد هرگونه مجوز حمل و نقل دام از دامپزشکی و برگ عبور است.

او با اشاره به اینکه ارزش تقریبی این محموله توسط کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این پرونده ۲ متهم دستگیر شدند.

اعزام مشمولان وظیفه عمومی به مراکز آموزشی در آذر ماه

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: اعزام مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی ومشمولان عادی ودیپلم در روز شنبه یکم آذر ماه انجام می‌شود.

سرهنگ امید همتی مجد از عموم مشمولان خدمت سربازی خواست با توجه به اینکه اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره به دلیل شرایط موجود و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، امکان پذیر نیست، مدارک مورد نیاز شرایط خاص متاهلان، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته فقط ناجایی، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده درجه یک شهداء را به همراه داشته باشند.

او افزود: مشمولان باید رأس ساعت ۷ روز شنبه یکم آذر ماه ۱۳۹۹ در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین واقع در قزوین خیابان ژاندارمری سابق حاضر باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: مشمولان در روز اعزام به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا ماسک، دستکش و جیره غذایی خشک بین راهی همراه داشته باشند و اقدامات بهداشت فردی لازم از قبیل؛ کوتاه کردن موی سرو گرفتن ناخن‌ها را قبل از اعزام انجام دهند.

سرهنگ همتی مجد تصریح کرد: مشمولان باید به منظور رعایت هرچه بیشتر نکات بهداشتی، وسایل شخصی مانند قاشق، چنگال، لیوان، ناخن‌گیر، وسایل استحمام و لباس زیر را به همراه داشته باشند.

این مسئول انتظامی از آنان خواست ضمن رعایت مسایل و نکات بهداشتی، حتما و الزاما مدارک هویتی و برگه آماده به خدمت، برگ تست غربالگری، برگه معرفی به مرکز آموزش و همچنین وسایل شخصی و اقلام بهداشتی مورد نیاز به همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی قزوین همچنین به خانواده‌های مشمولان توصیه کرد با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت‌های ترافیکی شهری وبه منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و تسریع در عملیات اعزام از همراهی مشمولان در روز اعزام خوداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.