مهم‌ترین حوادث قزوین امروز ۲۳ آبان سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین انتظامی استان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک واحد صنعتی در شهرستان البرز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بازرسی از آنجا ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف کردند.

جانشین انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه ارزش تقریبی دستگاه‌ها توسط کارشناسان یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال تعیین شده است، گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر شد.

کشف بیش از نیم کیلو هروئین در قزوین

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان حین کنترل خودرو‌های عبوری درعوارضی "قزوین -زنجان" یه یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۵ کیلو و ۱۵ گرم مواد مخدر هروئین که در وسایل همراه یکی از مسافران جاسازی شده بود کشف و او را دستگیر کردند.

جمع آوری ۱۵ معتاد متجاهر در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر در مناطق آلوده و جرم خیز، انواع مقادیری از مواد مخدر کشف شد و ۱۵ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و برای مداوا و درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

سرهنگ بیژن خدائی، همچنین توقیف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و کشف ۲ قبضه سلاح سرد را از دیگر توفیقات حاصل شده در این طرح عنوان کرد.

کشف ۳ دستگاه خودرو سرقتی

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران انتظامی کلانتری‌های محمودآباد و باهنر حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسایی ۳ دستگاه خودروی سرقتی پراید رها شده در خیابان شدند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران انتظامی با استعلام از سامانه مطلع شدند که هر ۳ خودرو سرقتی و دارای سابقه سرقت ازشهر قزوین است.

کشف محموله قاچاق درشهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ بیدستان شهرستان البرز حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک سواری پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: در بازرسی از خودرو ۶۹۶ عدد انواع نوشابه انرژی زا و همچنین ۱۰۵ کیلو سوسیس قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص بیان داشت: ارزش محموله‌های کشف شده توسط کارشناسان ۲۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار