مهم‌ترین حوادث قزوین امروز ۲۴ آبان سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با اجرای طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی فاتح ۵ در ۴۸ ساعت گذشته ۵ متهم تحت تعقیب، ۷۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر، ۱۳ اراذل و اوباش و ۴۰ فرد متخلف دیگر دستگیر شدند.

سردار حاجیان همچنین از دستگیری ۹ سارق با ۳۵ فقره سرقت خبر داد و افزود: از این افراد ۹ دستگاه موتورسیکلت، ۸ دستگاه خودرو، مقداری وسایل داخل خودرو و سایر اقلام سرقتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان گفت: همچنین در طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۴۴۰ مورد اعمال قانون در حوزه راهور صورت گرفت و در این زمینه ۱۹ دستگاه خودرو و ۱۳ دستگاه موتور سیکلت توقیف شدند.

سردار حاجیان افزود: در مدت اجرای طرح بیش از ۱۱۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و متهمان ۸ فقره پرونده کلاهبرداری و یک فقره پرونده جعل متهمان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

او با بیان اینکه در این طرح از ۱۰۵ واحد صنفی بازدید شد، گفت: برای ۴۰ واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر و ۱۶ واحد صنفی هم به علت رعایت نکردن مقررات، ضوابط انتظامی و نداشتن پروانه کسب با دستور قضائی پلمب شد.

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدراستان ۳ سوداگر مرگ در شهر قزوین شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: از مخفیگاه متهمان ۲۱ کیلو و ۶۰ گرم تریاک کشف شد.

او اضافه کرد: متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.