مهم‌ترین حوادث قزوین امروز ۱۴ آبان سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ۲ نفر در یکی از روستا‌های این شهرستان حین حفاری غیر مجاز دستگیر شدند.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: از افراد دستگیرشده تعدادی آلات و ادوات حفاری در محل کشف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان در پایان خاطرنشان کرد: هرگونه حفاری و کاوش غیرمجاز برای به دست آوردن اموال تاریخی و فرهنگی ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

دستگیری ۵ نفر سارق اماکن خصوصی در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و برخورد با مخلان نظم و امنیت در سطح شهرستان قزوین به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ بیژن خدائی افزود: در اجرای این طرح ها، ماموران موفق به دستگیری ۵ سارق منزل و اماکن خصوصی در سطح شهر قزوین شدند.

سرهنگ خدائی، دستگیری ۲ فروشنده مواد مخدر، کشف مقادیری از انواع مواد مخدر و جمع آوری ۳ نفر معتاد متجاهر را از دیگر نتایج این طرح اعلام کرد.

وی اظهار داشت: در این طرح تعداد ۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۹ قبضه سلاح سرد و ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز نیز کشف شد.

تلف شدن ۲۰ راس گوسفند در یک سانحه رانندگی

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در جاده " آبیک – قشلاق " یک دستگاه سواری پراید با یک گله گوسفند برخورد کرد که بر اثر این حادثه ۲۰ راس گوسفند تلف شدند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش، علت این حادثه را بی توجهی راننده به جلو بیان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار