معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از تعطیلی ۲ هفته‌ای مراسمات مذهبی و اقامه نماز جماعت از اول آذرماه در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام مجتبی فتح الهی نژاد معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : با توجه به شیوع موج جدید کرونا و افزایش تعداد مبتلایان و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ملاک قرار دادن مصوبات ستاد ملی کرونا از شنبه اول آذر برگزاری مراسمات مذهبی و اقامه نماز جماعت در مساجد استان کرمانشاه به مدت ۲ هفته تعطیل خواهد بود.

او گفت : از همه متولیان مساجد و هیئت‌های مذهبی که از آغاز شیوع کرونا، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را دستور کار خود قرار دادند و در ضد عفونی کردن محلات و کمک‌های مومنانه شرکت داشتند کمال تشکر را داریم و درخواست داریم نسبت به رعایت هر چه بهتر مصوبات تلاش نمایند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت دعا و توسل در رفع این گرفتاری، افزود: در گذشته بسیاری از بلایا به وسیله دعا و تضرع به درگاه خداوند دفع شده است و از مردم می‌خواهیم دعا هفتم صحیفه سجادیه که مورد تاکید مقام معظم رهبری است را مورد توجه قرار دهند.

فتح الهی افزود: در این ۲ هفته مراسمات مذهبی و سایر برنامه‌ها از طریق شبکه‌های مجازی برگزار خواهد شد و زمان برنامه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

او گفت: از مردم درخواست داریم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند تا هر چه سریع‌تر شاهد کاهش تعداد مبتلایان و فوتی‌ها باشیم و برگزاری مراسمات مذهبی و نماز جماعت بعد پایان محدودیت‌های ۲ هفته‌ای اطلاع رسانی خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.