مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی قرارگاه شهید قاسم سلیمانی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : طی هفته گذشته جلسات هماهنگی با هیأت مذهبی و سایر گروه‌های فعال در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

او با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در کمیته‌های مختلف قرارگاه حاج قاسم سلیمانی، گفت : برنامه‌های گسترده‌ای برای کمیته‌های قرارگاه حاج قاسم سلیمانی تبیین شده، اما با توجه به زمان کم و شیوع موج جدید کرونا بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب برنامه‌ها اولویت‌بندی شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: ضد عفونی و گند زدایی محلات، کمک به کادر درمان با حضور در بیمارستان‌ها، کمک‌های مومنانه و انجام کار‌های فرهنگی و آموزشی به عنوان برنامه‌های اولویت دار در قرارگاه شهید سلیمانی در نظر گرفته شده است.

احمدی افزود: در این مرحله از مقابله با بیماری کرونا با همکاری جبهه مردمی انقلاب اسلامی و قرارگاه کربلا از تمامی ظرفیت سازمان تبلیغات که قبلاً به آن اشاره شده استفاده خواهیم کرد.

او گفت: کمیته‌های اجرایی بر اساس تصمیمات قرارگاه به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن دعوت مردم به رعایت دستورالعمل و شیوه‌نامه‌های بهداشتی، کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۹۰۹۴، ۹۰۹۰، ۷۲۱۱، ۵۰۴۱ برای کمک به قرارگاه شهید سلیمانی واریز نمایند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.