معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کنگاور گفت : طی هفته گذشته ۲۰ واحد صنفی متخلف در کنگاور، توسط بازرسان کمیته بازرسی این شهرستان، شناسایی و پلمب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ یوسفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کنگاور گفت : با تمامی اعضای ستاد مقابله با کرونا شهرستان اتمام حجت شده که حتما باید رعایت دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت‌ها در سطح شهرستان جدی گرفته شود.

او از روند افزایشی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کنگاور خبر داد و گفت : براساس آمار رسمی مرکز بهداشت کنگاور، تاکنون بیش از یک هزار نفر در این شهرستان به کرونا مبتلا و ۴۴ نفر قربانی این ویروس شوم شده اند.

او افزود: هم اکنون ۵۰ نفر بیمار کووید۱۹ بر روی تخت‌های بیمارستان شهید چمران کنگاور بستری هستند.

یوسفی افزود: مقررات و محدودیت‌های سخت گیرانه ۲۲گانه برای کنگاور اعمال می‌شود.

یوسفی با اشاره به اینکه هیچ‌گونه مراسم مذهبی و تجمعی در میلاد پیامبر رحمت و مهربانی در کنگاور نخواهیم داشت، ادامه داد: مماشات نهاد‌های نظارتی در تعطیلی آرامستان‌ها و جلوگیری از تجمع‌ها به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری کنگاور نبود دستگاه اکسیژن ساز برای این شهرستان را یکی از مشکلات اصلی در حوزه درمان بیماران کرونایی عنوان کرد و گفت: باوجود تهیه ۱۰۰ عدد کپسول ۴۰ و ۵۰ لیتری اکسیژن برای بیمارستان شهید چمران، تامین یک دستگاه اکسیژن ساز نیز بسیار ضروری است.

او افزود: اگر کسی می‌خواهد عقد یا عروسی بگیرد ما باید به وی پروتکل و دستورالعمل بدهیم که در کجا، چند نفر و چطور باید این مراسم را برگزار کند. این فرد باید کاملا بداند چگونه باید مراقبت کند و اگر پروتکل‌ها را رعایت نکرد، دادستانی و نیروی انتظامی باید با جدیت ورود کنند.

معاون سیاسی فرمانداری کنگاور ادامه داد: همچنین تاکید شده که بسیج، دهیاران و بهورزان در راستای اجرای مصوبات ستادی همکاری لازم در سطح شهر و روستا داشته باشند.

او گفت: کمک‌های مومنانه، جهادی و مواسات در سطح شهر و روستا بصورت محله محور و مسجد محور با استفاده از ظرفیت بسیج سازمان‌های مردم نهاد، سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، دستگاه‌های حمایتی بهزیستی و کمیته امداد در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر در شهرستان بصورت منظم انجام شود.

او از زحمات و تلاش کادر بهداشت و درمان و همکاری و صبوری مردم در راستای رعایت و اجرای دستورالعمل های بهداشتی تقدیر کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.