جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از تهیه و توزیع ۷ هزار بسته معیشتی در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، اسماعیل فرجی جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: از زمان انتشار کرونا در استان ۱۰۷ هزار بسته معیشتی با همکاری خیرین و مردم در مجموع به ارزش ۳۳ میلیارد تومان در بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

سرهنگ فرجی شعار امسال هفته بسیج را «بسیج پیشرو خدمت و امید آفرین خدمت خالصانه و مومنانه» عنوان کرد و افزود:چهل و یکمین سالروز هفته بسیج بطور رسمی از ۳۰ آبان آغاز می‌شود، ولی با توجه به شرایط خاص امسال و شیوع کرونا هیچ تجمعی در استان برگزار نمی‌شود و برنامه‌ها با رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اینکه در هفته بسیج هزار و ۲۵ عنوان برنامه در استان اجرا می‌شود، اظهار کرد: ۱۱۵ برنامه به صورت محوری برگزار می‌شود که برخی از این برنامه‌ها پیش از شروع رسمی هفته بسیج آغاز شده و تا پایان این هفته ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه از هرگونه اجتماع برای پیشگیری از شیوع کرونا اجتناب خواهد شد، افزود: اعزام گروه‌های جهادی بسیج پزشکان در حاشیه شهر‌ها برای ویزیت رایگان مردم، دیدار با خانواده شهدا، برپایی ایستگاه‌های سلامت محور، توزیع ماسک رایگان و... از جمله برنامه‌های محوری هفته بسیج در استان است.

او توزیع ۲ میلیون ماسک، ۱۰ هزار دستکش و ۱۰۳ هزار لیتر مواد ضد عفونی از جمله اقدامات بسیج طی ۸ ماه گذشته عنوان کرد.
جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از اعزام هزار و ۵۰۰ گروه جهادی برای خدمت به مردم خبر داد و افزود: ۳۴۵ کارگاه تولید ماسک در این مدت فعال بوده است.

سرهنگ فرجی با تأکید بر اینکه هیچگونه اجتماعی در هفته بسیج وجود ندارد، عنوان کرد: تمام بسیجیان به صورت سراسری پنجم آذر، آماده شنیدن بیانات مقام معظم رهبری هستند و در این خصوص سامانه پیامکی با شماره ۹۸۶۶۰۰۰۰۰۵۵طراحی شده و کد استان ۱۱۳ است و افرادی که بیانات مقام معظم رهبری را گوش دادند به این سامانه پیامک می‌دهند.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی افزود: افتتاح خانه‌های بازسازی شده، قنوات لایروبی شده، ارائه خدمات حقوقی در مساجد با عنوان طرح هر مسجد یک حقوقدان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در خراسان شمالی است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.