معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای زنجان گفت: برای کاهش شیوع ویروس کرونا، سلامت مسافران به صورت الکترونیکی در زنجان سنجش می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مدقالچی معاون اداره کل راهداری و حمل ‌و ‌نقل جاده‌ای زنجان گفت: برای کاهش شیوع ویروس کرونا، سلامت مسافران به صورت الکترونیکی در زنجان سنجش می‌شود.

او گفت: سلامت مسافران از طریق سکوی سازمان فناوری اطلاعات ایران رصد و در صورت مثبت بودن پاسخ سامانه مذکور از فروش بلیط و ارائه خدمات به فرد مورد نظر خودداری می‌شود.

مدقالچی افزود: ارائه خدمات حمل و نقل به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ ممنوع بوده و همه شرکت‌های مسافربری موظفند پیش از فروش بلیط و همچنین در لحظه سفر و قبل از سوار شدن مسافر به وسیله نقلیه نسبت به استعلام وضعیت سلامت مسافران اقدام کنند.

معاون حمل‌ و‌ نقل اداره کل راهداری و حمل ‌و ‌نقل جاده‌ای استان زنجان، ادامه داد: بستر‌های لازم نرم‌افزاری مربوط به اجرای مصوبات مذکور انجام و اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود.

مسافران می‌توانند شکایت‌های خود را در خصوص عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی به شماره پیامکی نصب شده بر روی اتوبوس‌ها ارسال کنند، افزود: به شکایات مردم در این خصوص رسیدگی می‌شود.
 
 
انتهای پیام/م
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.