چند روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان سربیشه جاده دسترسی آن‌ها خاکی است و با به راه افتادن اندک سیلابی مسیر رفت و آمد قطع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با آغاز فصل بارش‌ها و به راه افتادن سیلاب ارتباط جاده دسترسی روستای معروفان در ۵۱ کیلومتری مرکز شهرستان قطع می‌شود.

قرارگرفتن ۴ کیلومتر جاده خاکی دسترسی این روستا در مسیر رودخانه کار را برای اهالی دشوار کرده و به یک دغدغه مهم برای اهالی تبدیل شده است.

اهالی از وضعیت بد جاده گلایه داشتند و می گفتند : ماشین پس از چند بار عبور از این مسیر خراب می‌شود و خرج روی دستمان می‌گذارد.


بیشتر بخوانید


سارانی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده سربیشه گفت : این جاده در کف رودخانه قرار دارد نقشه برداری و مطالعات مسیر انجام شده است.

او افزود : قرار است مسیر از داخل رودخانه به سمت چپ تغییر یابد و به محض تامین اعتبار نسبت به آسفالت این‌ مسیر اقدام خواهد شد.

سارانی گفت : با آسفالت این مسیر مردم ۲ روستای معروفان و بهامرز با جمعیتی بیش از  ۵۰ خانوار از آسفالت برخوردار می‌شوند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سربیشه  افزود : علاوه بر این دو روستا ۶ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان سربیشه نیز جاده دسترسی آن‌ها خاکی است و با تامین اعتبار عملیات آسفالت آن‌ها آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.