قریشی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان قاینات از اتمام پروژه راهسازی روستایی ثقوری در قالب طرح ابرار در شهرستان قاین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، قریشی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قاینات گفت: روستای ثقوری از توابع بخش نیمبلوک شهرستان قاینات است که با وجود غار فارسان در این روستا از تردد بالایی برخوردار است.

او افزود: از زمان انتقال وظایف ساخت و توسعه را ه های روستایی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای محور مذکور با توجه به شرایط ذکرشده انتخاب، و از تابستان سال ۹۸ عملیات اجرایی آن با استفاده از ماشین آلات اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان و با مشارکت و همکاری دهیاری و اهالی منطقه آغاز شد.


بیشتر بخوانید


قریشی بیان کرد: حدود  ۶ کیلومتر مسیر راه روستایی ثقوری با هزینه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال با اجرای اقداماتی از قبیل بستر سازی، زیرسازی مسیر، اجرای ابنیه فنی، اجرای آسفالت و نصب تابلو و علائم، طی ۱۴ ماه با همت راهداران قاین، حمایت‌ های بخشداری نیمبلوک و اهالی روستا به اتمام رسید.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان قاینات بیان کرد: پروژه روستایی ثقوری در آذرماه امسال و همزمان با هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.