هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال عراق امروز با برگزاری ۹ بازی شروع می‌شود که لژیونر‌های کشورمان در این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال عراق امروز با برگزاری ۹ بازی در شهر‌های مختلف آغاز می‌شود. در یکی از این رقابت‌ها تیم فوتسال الشرطه که در ترکیب خود از پیمان حفیظی بازیکن ملی پوش کشورمان برخوردار است به مصاف تیم غاز الجنوب می‌رود. این مسابقه به میزبانی الشرطه و در سالن اختصاصی این تیم برگزار می‌شود. در هفته اول این مسابقات تیم الشرطه موفق شد در برابر حریف خود به برتری دست پیدا کرد. پیمان حفیظی بازیکن ملی پوش کشورمان توانست یکی از گل‌های تیمش را در بازی قبل به ثمر برساند.


بیشتر بخوانید


در دیگر مسابقه این هفته تیم نفت الوسط عراق که در ترکیب خود محمد طاهری و محسن لطفی ۲ بازیکن ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد به مصاف تیم الحشد می‌رود.

در پایان هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتسال عراق تیم‌های مصافی الوسط، غاز الشمال، نفت الوسط و الشرطه در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفته اند و باید دید که این تیم‌ها در بازی‌های امروز چه نتایجی را می‌توانند کسب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار