مسئولان سازمان لیگ برتر فوتسال تا حدود زیادی به جمع بندی نهایی رسیده اند و به احتمال زیاد فصل جدید لیگ برتر به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال ابتدا قرار بود از اول آبان ماه به صورت ۲ گروه ۷ تیمی برگزار شود، اما با شیوع ویروس کرونا این رقابت‌ها لغو و به زمان دیگری موکول شده است. آن طور که گفته می‌شود ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش مجوز شروع بازی‌های لیگ برتر فوتسال را تا روز ۵ آذر ماه صادر خواهد کرد و بازی‌ها به احتمال بسیار زیاد تا ۱۹ آذر ماه شروع خواهد شد.

محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: دیدار‌هایی مانند مقدماتی جام جهانی، بازی‌ها ملی در رشته‌های کشتی و فوتسال که شامل محدودیت‌های اعمال شده از ابتدای هفته آینده نیستند، برگزار می‌شود و می‌توانند بازی‌های خود را آغاز کنند.

از همین رو سازمان لیگ فوتسال قصد دارد مانند دیگر رشته‌هایی مثل والیبال، بسکتبال و هندبال لیگ را به صورت متمرکز و در یکی از ۳ شهر هرمزگان، شیراز و یا کیش برگزار کند.

همچنین روز گذشته داوود پرهیزگار در گفت و گوی رادیویی خبر از برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتسال به صورت متمرکز داد و اعلام کرد: خدا را شکر همکارانم در سازمان لیگ برتر فوتسال برگزاری مسابقات را به صورت مجتمع پیش بینی کرده و تمامی برنامه‌ها برای انجام چنین مسابقه‌ای در حال انجام است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.