یکی از تیم‌های لیگ برتری فوتسال، هنوز موفق نشده است سرمربی فصل بعد خود را انتخاب کند و به همین دلیل در وضعیت نامشخصی به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال شهید منصوری قرچک بعد از آن که موفق شد امتیاز تیم ستارگان ورامین را برای فصل بعد خریداری کند؛ این روز‌ها تمریناتش را با جدیت بیشتری برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال انجام می‌دهد. با وجود این که گفته می‌شود محسن حسن زاده، سرمربی سابق تیم‌های سوهان محمد سیمای قم و شهروند ساری، به عنوان سرمربی تیم شهید منصوری قرچک انتخاب شده است، اما به گفته مسئولان این باشگاه هنوز انتخاب حسن زاده به عنوان سرمربی در این تیم، قطعی نیست و آن‌ها فعلا در حال مذاکره با چند گزینه نام آشنا هستند تا بتوانند هدایت این تیم را بر عهده او بگذارند.


بیشتر بخوانید


تمرینات تیم شهید منصوری قرچک فعلا زیر نظر حسین حسن زاده، دستیار رضا داورزنی سرمربی فصل گذشته ستارگان ورامین برگزار می‌شود و اگر مشکلی پیش نیاید، به احتمال بسیار زیاد تا اواسط هفته آینده سرمربی جدید این تیم مشخص خواهد شد.

از رضا داورزنی به عنوان سرمربی تیم شهید منصوری قرچک برای فصل بعد یاد می‌شود، اما این مربی به دلیل برخی اختلاف نظر‌ها با مدیریت این باشگاه قصدی برای سرمربیگری در این تیم ندارد و قرار است فصل بعد به عنوان مربی بر روی نیمکت تیم دسته اولی شهرداری قرچک بنشیند.

تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در مسابقات فصل بعد لیگ برتر فوتسال، در گروه اول با تیم‌های گیتی پسند اصفهان، کراپ الوند قزوین، شهروند ساری، مجتمع فردوس قم، مقاومت البرز و اهورا بهبهان هم گروه شده است و در اولین رقابت خود باید به مصاف شاگردان وحید شمسایی در تیم گیتی پسند اصفهان بروند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار