فرماندار امیدیه گفت: همزمان با هفته بسیج برنامه‌های مختلف فرهنگی، محرومیت زدایی و توزیع کمک‌های مومنانه در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج با حضور مسئولان دستگاه‌ها و ادارات این شهرستان گفت: زحمات نیرو‌های بسیج در امر سازندگی، مسائل امنیتی، بحران کم آبی، سیل و مقابله با بیماری کرونا جای تقدیر دارد.

او افزود: امیدواریم با همکاری نیروی مقاومت بسیج، دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان اقدامات مؤثری در زمینهٔ خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی در این شهرستان گام برداریم.

رفیعی از خودگذشتگی بسیجیان از ابتدای تشکیل بسیج تاکنون را عامل پیشبرد اهداف نظام شکوهمند انقلاب اسلامی ایران دانست و بیان کرد: بسیجیان همواره یار و همراه نظام و انقلاب بوده‌اند و حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف پیشرفت روزافزون در آن عرصه را به وجود آورده و مسئولان شهرستان باید همه تلاش خود را برای برگزاری باشکوه مراسم‌های هفته بسیج بکار گیرند.

فرماندار امیدیه به ظرفیت و پتانسیل بسیار خوب نیروی مقاومت بسیج در شهرستان امیدیه اشاره و اظهار داشت: امیدواریم با همکاری متقابل نیروی مقاومت بسیج با دستگاه‌های اجرایی شهرستان بتوانیم با استفاده از ظرفیت نیرو‌های بسیجی گام‌های مؤثری در زمینهٔ رشد و توسعه شهرستان برداریم.

او تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، غبارروبی گلزار شهدا، آذین بندی خیابان‌های شهر و سر درِ ادارات و چندین برنامه دیگر در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.