فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: این قرارگاه هم‌اکنون بیش از ۳۰ پروژه عمرانی کوچک و بزرگ استان اردبیل را در دست اجرا دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ‌سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) امروز در جلسه‌ای با نمایندگان و استاندار اردبیل گفت: تلاش براین است این پروژه‌ها در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد تا شاهد عمران و آبادانی و جهش تولید در این استان باشیم.

او اضافه کرد: این قرارگاه سه پروژه زیربنایی چهار خطه کردن جاده گرمی –بیله‌سوار، راه ارتباطی اردبیل- مشگین‌شهر، راه‌آهن اردبیل- میانه و یک پروژه سرمایه‌گذاری در نیروگاه سیکل ترکیبی را در استان اردبیل در دست اجرا دارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) ادامه داد: امروز نیز سه پروژه عمرانی بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی، پروژه تقاطع شهری و چهارخطه کردن جاده اردبیل – سرچم کلنگ‌زنی شده و عملیات اجرایی آن‌ها توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) شروع شد.

سردار محمد بیان کرد: بحث راه‌اندازی تراموا هم از سوی نمایندگان مجلس در اردبیل پیگیری و در دست مطالعه است که در صورت به نتیجه رسیدن، قرارگاه اجرای آن را برعهده خواهد گرفت.

او با بیان اینکه ماموریت اصلی این قرارگاه تلاش برای رفع محرومیت در کشور است، افزود: با وجود محقق نشدن مطالبات قرارگاه از بابت اجرای پروژه‌های عمرانی، همچنان عملیات اجرایی طرح‌ها بخوبی پیش رفته و تمامی پروژه‌های اجرایی در کشور فعال است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) تاخیر در پرداخت مطالبات نهاد‌های عمومی و دولت به قرارگاه را یادآور شد و افزود: تحقق این مطالبات در صحن مجلس مطرح شده و امید است با پرداخت بموقع، پروژه‌های عمرانی قرارگاه شتاب بگیرد.

سردار محمد در جریان سفر به استان اردبیل از پروژه و ظرفیت‌های عمرانی شهرستان‌های مشگین‌شهر و اردبیل بازدید کرده و عملیات اجرایی چند پروژه را کلنگ‌زنی کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.