رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: پیش بینی می‌شود راه آهن اردبیل- میانه تا شهریور ماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، داود شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: تمام قطعات این پروژه فعال بوده و مشکلی در باره اعتبار این پروژه وجود ندارد و تلاش بر این است با تخصیص بموقع اعتبارات این پروژه در زمان مقرر به اتمام برسد.

او افزود: امسال ۱۷هزار میلیارد ریال اعتباربرای این پروژه  در نظر گرفته شده که ۷هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن مربوط به منابع بانک ملی و بقیه نیز مربوط به اعتبارات دولتی است.

شایقی گفت: از اول امسال تاکنون چهار هزار میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص داده شده و مقرر است اعتبارات امسال برای راه آهن اردبیل تامین شود.

او با اشاره به توزیع اعتبارات سال ۹۹ برای پروژه‌های عمرانی استان  افزود: اولویت توزیع اعتبارات برای پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت ۸۰ درصد است و تا زمانی که پروژه‌های نیمه‌تمام به اتمام نرسند پروژه جدیدی شروع نمی‌شود.

شایقی ادامه داد: بیشتر پروژه‌های عمرانی در استان فعال بوده و با وجود کندی  به لحاظ فصل کاری هیچ پروژه ای تعطیل نشده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با اشاره به تامین اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل افزود: توسعه بزرگراه‌ها، احداث سدهای خاکی و اتمام سده‌های در دست اجرا، اجرای طرح‌های آبرسانی و اجرای سریع طرح‌های بهداشت و درمان در سفر آقای روحانی مورد توجه قرار گرفت و از محل این سفر سه هزار میلیارد ریال  اعتبار برای چهار خطه کردن راه‌های استان و ۲هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال نیز برای احداث پایاب سد گیوی اختصاص داده شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
اردبیلی
۱۶:۲۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
سلام.وعده های مسئولان تمدیدشدنی ست.تااخرسال اینده هم به بهره برداری نمیرسه