رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی راه آهن اردبیل- میانه شتاب گرفته و تا پایان دولت به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، داود شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: اتمام و تکمیل بموقع این پروژه در اولویت دولت است و سعی می‌شود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

او افزود: دولت اعتبار لازم  برای این پروژه اختصاص داده و بقیه اعتبارات مورد نیاز هم از طریق فاینانس بانک ملی قابل تامین است.

شایقی گفت:‌ در سه سال اخیر  ۱۰هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از طریق منابع بانک و هشت هزار  میلیارد ریال  نیز از طریق منابع ملی اختصاص یافته است.

او با اشاره به اعتبار اختصاص یافته به راه‌های اصلی استان اردبیل افزود: اعتبارات خوبی برای راه‌های اصلی این استان اختصاص داده شده بطوریکه برای چهار خطه شدن راه‌ها ردیف اعتباری ویژه ای اختصاص یافته است.

شایقی گفت: برای چهار خطه شدن مسیر اردبیل – سرچم یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که در صورت تحقق شاهد تسریع پروژه در این مسیر خواهیم بود.

او ادامه داد: از محل سفر رئیس جمهوری، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه هم بیش از ۱۲هزار  میلیارد ریال اعتبار برای  توسعه راه‌ها تخصیص می یابد .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تدوین سند توسعه استان را یادآور شد و گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه، سند توسعه و اشتغال ۶۰۰ روستای استان اردبیل تدوین می‌شود.

او افزود: طرح توسعه و اشتغال ۶۴۵ روستای بالای ۴۰ خانوار استان در مدت پنج سال  انجام می‌شود که با گذشت سه سال برای ۳۷۵ روستای استان این برنامه تهیه و تدوین شده و در ۲ سال آینده نیز این مطالعات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اردبیلی
۱۷:۰۴ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
ازشروع ریلگذاری(دهه فجر98)تاکنون(اوایل ابان99)فقط سی کیلومترریلگذاری شده.چطورتاپایان سالصدکیلومترریلگذاری خواهدشد؟؟؟مطمئنابااین روندتاپایان دولت هم افتتاح نخواهدشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
با سلام . قرار بود در هر ماه 10 کیلومتر ریل گذاری شود . ولی بعد از 7 ماه از فصل کار فقط 30 کیلومتر ریل گذاری شود ایا در مدت 5 ماه زمستان این امکان خواهد بود که 70 کیلومتر ریل گذاری شود . ای کاهش مدیران اردبیل راستگوی و وفای بعد را پیشه خود کنند