رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آزمون تخصصی جامعه ایثارگری بعد از آزمون سراسری استخدامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  اوحدی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در حاشیه سفر به اراک گفت: آزمون تخصصی جامعه ایثارگری بعد از آزمون سراسری استخدامی برگزار می‌شود و قبول شدگان این آزمون جذب دستگاه‌های دولتی خواهند شد.

اوحدی افزود: بر اساس بند (ج ماده ۸۷) قانون برای جذب فرزندان شاهد و جانبازان ۷۰ درصد به بالا تا پایان برنامه ششم توسعه در نهاد‌های دولتی برنامه ریزی شده است.

او اضافه کرد: بر اساس این بند قانونی، دولت باید تا پایان برنامه فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان بالای ۷۰ درصد را در نهاد‌های دولتی استخدام کند.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور هدف از سفر به استان مرکزی را سرکشی به استان‌ها برشمرد و با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه تامین اشتغال هزار نفر از جامعه ایثارگری بیان کرد: این میزان اشتغال در هماهنگی با بخش خصوصی و با محوریت مهارت‌آفرینی و امضای تفاهم نامه امروز تحقق پیدا می‌کند.

او ادامه داد: انعقاد تفاهم‌نامه تامین زمین برای دو هزار مسکن جامعه ایثارگری از دیگر اهداف سفر به استان مرکزی است که امید می رود با تحقق این مهم، شاهد برطرف شدن مشکل مسکن خانواده شاهد و ایثارگر در استان مرکزی باشیم.

اوحدی با بیان اینکه تامین مسکن جامعه ایثارگری رسالت مهم بنیاد شهید است که نباید از آن غفلت شود، تصریح کرد: تامین مسکن ایثارگران در سال‌های گذشته با مشکلاتی مواجه بود و آنطور که باید و شاید به خوبی اجرا نشد و همین مسئله به یکی از عقب ماندگی‌های بنیاد شهید در سال‌های گذشته تبدیل شد که سعی داریم این عقب‌ماندگی را جبران کنیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
واقعا که بی عدالتیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
پس بقیه چی آدم نیستن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
دیگ چ بهونه ای مونده برا پارتی بازی؟؟؟تقصیر ماهایی ک هیچ سهمیه ای نداریم چیه؟؟؟چقدر بی عدالتی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
آیا بقیه گناه ندارن؟ تا کی این بی عدالتی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
سی ساله از جنگ گذشته اونایی که سهمیه داشتن گرفتن و استخدام شدن و الان چهل سالشونه. دیگه کیو قراره با سهمیه استخدام کنند؟؟؟؟ نوه های خودتون؟