مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی از توزیع اقلام بهداشتی در بین کارکنان بنیاد و خدمت رسانی به ایثارگران خبر داد.

اقدامات پیشگیرانه بنیاد شهید استان مرکزی جهت مقابله با ویروس کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مرتضی انصاری فر مدیرکل، بنیاد شهید استان مرکزی گفت: ایثارگران سلامت خود را فدای امنیت و حفظ دین کردند اکنون از مهم‌ترین وظایف بنیاد تامین سلامت و درمان ایثارگران است.

انصاری فر افزود: ما در برابر ایثارگران وظیفه داریم که فضای آرام و سالم و بهداشتی را برای آن‌ها فراهم کنیم و باید توجه داشته باشیم با توجه به شرایط خاص این ایام که ویروس کرونا وارد کشور شده است، با اقدامات پیشگیرانه، فعالیت‌ها و خدمات مناسب‌تری صورت بگیرد.

او ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران تمام تلاش خود را در جهت افزایش کیفیت خدمات در حوزه سلامت تمام ایثارگران به‌ویژه ایثارگران سالمند انجام می‌دهد و یکی از محور‌های اصلی برنامه‌های بنیاد توجه به سلامتی دوران سالمندی در بین والدین و همسران گرامی شهدا و جانبازان عزیز است.

مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی در پایان به توزیع اقلام بهداشتی همچون ماسک و دستکش و ژل ضدعفونی در بین کارکنان و ضدعفونی کردن ساختمان‌های اداری اشاره کرد و گفت: با رعایت نکات ساده‌ی بهداشتی، امیدواریم هیچ یک از کارکنان خدوم و جامعه ایثارگری معزز ما دچار این ویروس نشوند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار