رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب از پیوستن فوتبالیست میاندوآبی به تیم "۹۰ ارومیه" خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رضا زرندی رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: "بهنام رسومی‌نیا" بازیکن جوان اهل این شهرستان با قرارداد رسمی به تیم فوتبال لیگ دسته یکی "۹۰ ارومیه" پیوست.

زرندی اظهار داشت: این بازیکن و مهاجم میاندوآبی که پیش از این نزدیک به یک سال در تیم بادران تهران بازی می‌کرد، با قراردادی ۲ ساله به تیم "۹۰ ارومیه" پیوست.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب با بیان اینکه "رسومی‌نیا" در تیم بادران تهران به مربی‌گری "فرهاد کاظمی" به عنوان هافبک راست بازی می‌کرد، افزود: وی در طول مدت بازی در آن تیم با اینکه گلی به ثمر نرساند ولی توانست ۲ پاس گل و یک پنالتی بگیرد.

او همچنین با اشاره به اینکه این بازیکن پیش از پیوستن به "۹۰ ارومیه و اوایل فصل با "پارس‌جنوبی‌جم" قرارداد یک ساله بسته بود ولی هفته پیش طی یک پیشنهاد که از ارومیه داده شد، به تیم سابق خود ملحق شد، اظهار داشت: این بازیکن از سال ۱۳۹۰ به طور رسمی در تیم‌های پایه گسترش فولاد تبریز، فوتبال را شروع کرده و تا سال ۱۳۹۳ در این تیم حضور داشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب بیان کرد: همچنین در سال ۱۳۹۴ به مدت یک سال در تیم لیگ دسته یکی شهرداری مهاباد در رده سنی امید حضور داشته و در آن تیم با ۱۳ گل‌زده به آوای گل ایران در لیگ دسته یک کشور مشهور شد.

او گفت: "رسومی‌نیا" از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ با اعزام به خدمت سربازی در تیم دسته دومی نیروی زمینی برای آن تیم بازی کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب با بیان اینکه وی به عنوان مهاجم بازی می‌کند، اظهار داشت: این بازیکن قبل از پیوستن به تیم بادران تهران به مدت ۲ سال در تیم "۹۰ ارومیه" حضور داشت که سه گل و یک پاس گل برای این تیم به ثمر رساند.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.