استاندار آذربایجان غربی در بازدید از آکادمی والیبال یدالله کارگر پیشه و ورزشگاه تختی ارومیه قول مساعد کمک مالی برای تجهیز و بازسازی این ورزشگاه را داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی  امروز جمعه ۶ تیر ماه در بازدید از آکادمی والیبال یدالله کارگر پیشه و ورزشگاه تختی ارومیه از نزدیک با روند احداث و بازسازی و تجهیز این مجموعه‌ها آشنا شد.

 استاندار آذربایجان غربی با اشاره به جایگاه مهم والیبال در ارومیه و ضرورت توسعه زیرساخت‌های پرورش استعداد‌های این رشته ورزشی، آکادمی والیبال را ظرفیتی منحصر بفرد برای توسعه این رشته پرطرفدار دانست.

شهریاری گفت: از تکمیل و بهره برداری این مجموعه مهم در راستای پرورش استعداد‌های ورزشی حمایت می‌کنیم.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به این که ورزشگاه تختی در مرکز شهر ارومیه جانمایی شده، افزود: وجود چنین ظرفیت‌هایی در مرکز شهر نیازمند توجه بیشتر است که از این رو اقدامات لازم برای تجهیز و بازسازی این مجموعه به ویژه زمین چمن باید صورت گیرد.

شهریاری با اشاره به نصب نورافکن، افزایش سکو‌ها و بازسازی زمین چمن دستورات لازم برای پیگیری مباحث مالی را از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی صادر کرد.

مقام عالی استان همچنین در جمع مدیران تیم فوتبال نود ارومیه با اشاره به توانمندی‌های این تیم در لیگ دسته یک و علاقمندان پرشوری که دارد عنوان کرد: همانطور که از روز نخست شروع بکار این تیم، از آن حمایت کردیم در صورت صعود به لیگ برتر نیز این حمایت‌ها تداوم ویژه تری خواهد داشت.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.