در شبانه روز گذشته کرونا در خراسان جنوبی، ۱۰ نفر دیگر را به فهرست جانباختگان خود اضافه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: متأسفانه در شبانه روز گذشته ۱۰ نفر دیگر از بیماران کرونایی استان، جان خود را از دست دادند و آمار کل فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۴۷۳ نفر رسید.

او افزود: ۴ نفر از فوتی‌های شبانه روز گذشته مربوط به شهرستان زیرکوه، ۳ نفر سرایان، ۲ نفر قاین و یک نفر مربوط به شهرستان طبس است.

مهدی زاده با اشاره به انجام ۲۵۷ آزمایش کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در خراسان جنوبی عنوان کرد: از این تعداد جواب ۱۵۱ آزمایش، مثبت قطعی اعلام شد که ۵۲ مورد مربوط به بیماران بستری و ۹۹ مورد مربوط به بیماران سرپایی است.


بیشتر بخوانید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: از ۱۵۱ بیمار جدید شناسایی شده در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۸ مورد مربوط به شهرستان بیرجند، ۳۳ نفر قاین، ۲۹ نفر فردوس، ۱۳ نفر طبس، ۸ نفر خوسف، ۷ نفر سرایان، ۵ نفر نهبندان، ۵ نفر درمیان و ۳ نفر هم مربوط به شهرستان سربیشه است.

او بیان کرد: هم اکنون ۴۲۷ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۲۴۹ نفر از آن‌ها مبتلا به کرونا هستند و از این تعداد ۵۳ نفر در بخش‌های آی سی یو نگهداری می‌شوند.

حال ۱۹ بیمار کرونا نیز در خراسان جنوبی وخیم است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.