معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، وضعیت شیوع کرونا در استان را نگران کننده دانست و گفت : توجه مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مطلوب نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : براساس آمار‌های دانشگاه علوم پزشکی شیوع ویروس کرونا در کرمانشاه روند صعودی دارد.

او با اشاره به طرح ایجاد محدودیت‌های شدید برای مدیریت کووید ۱۹ گفت : در نشستی که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد، جزییات جدید محدودیت‌ها به تفکیک شهرستان‌ها اعلام می‌شود.

معاون استاندار کرمانشاه در رابطه با کلیات طرح ارایه شده توسط رئیس جمهوری برای محدودیت‌ها افزود: در این طرح که از ابتدای آذر ماه آغاز می‌شود، در شهرستان‌هایی با وضعیت قرمز، به غیر از مشاغل خدماتی تمام مشاغل تعطیل خواهد شد.

خوش اقبال افزود: همچنین در این طرح ادارات دولتی با یک سوم ظرفیت به فعالیت خود ادامه می‌دهند و تمام دوره‌های آموزشی به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

او در رابطه با وضعیت تردد در شهرستان‌های با وضعیت قرمز گفت: خودرو‌های با پلاک بومی نمی‌توانند از این شهرستان‌ها خارج شوند و ورود خودرو‌های غیربومی نیز به این شهرستان‌ها ممنوع است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.