سرپرست مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به دعاوی تجاری گفت: مجتمع قضایی دعاوی تجاری، ضامن سه مولفه سرعت، دقت و امنیت مبادلات اقتصادی و تجاری در کشور خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، طی مراسمی امیر رضا دهقان نیا به عنوان سرپرست مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به دعاوی تجاری منصوب شد.

در این مراسم امیر رضا دهقانی نیا گفت: این مجتمع طلیعه‌ای برای رسیدگی به دعاوی تجاری در کشور است که ضامن سه مولفه سرعت، دقت و امنیت مبادلات اقتصادی و تجاری در کشور خواهد بود.

سرپرست مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به دعاوی تجاری گفت: ما در این مجتمع نهاد داوری را با حداکثر ظرفیت فعال خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های اتاق بازرگانی نیز در این مجتمع قضایی بهره بگیریم.

وی خاطر نشان کرد: در مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به دعاوی تجاری تلاش خواهیم کرد با استفاده از ظرفیت قانونی حقوق تجارت ضمن پایین آوردن زمان رسیدگی و افزایش دقت، همه جوانب مرتبط با موضوعات حقوقی و قضایی شرکت‌های تجاری داخلی و شرکت‌های خارجی فعال در کشور را مورد رسیدگی قرار دهیم.

در پایان این مراسم لوح انتصاب سرپرستی مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به دعاوی تجاری از سوی مسعود ستایشی قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران به امیر رضا دهقانی نیا تقدیم شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار